Monday, May 05, 2008

Turism si email

Ca omul obisnuit cu "legarea" zilelor libere cu sarbatorile legate(1 mai +paste) ,mi-am luat concediu in perioada  28 aprilie - 4 mai.
Am incercat sa consult ofertele de turism - dar erau prea multe site-uri, prea multe cautari de facut.

Asa incit am decis sa scriu emailuri ...In total 20 de emailuri in care ceream o oferta pentru 4 persoane in perioada mentionata la o pensiune/hotel care sa fie la o distanta de 4-6 ore de mers cu masina de Bucuresti, sa aiba loc de joaca pentru copii si/sau activitati adiacente...

Acum as vrea sa ghiciti  : din 20 de agentii - cite au raspuns ?












...........Citeste mai jos................















Deci din 20 :


  • O singura agentie, jinfotours  mi-a raspuns rapid si la obiect , ( din pacate nu aveau decit de la data de 1 Mai)

  • Marshal Turism a avut un autoresponder in care imi confirma cererea, dupa care mi-a trimis un email in care continutul principal era : Va rugam sa ne contactati la adresa de email <nume> la marshal punct ro ...  Tare de tot - nu puteau sa isi trimita ei email ?  M-am conformat , am trimis email la adresa si am primit, in sfirsit, o oferta, dar care nu prea cadra cu ceea ce cerusem eu ...

  • Restul e tacere , dupa cum zicea Hamlet ...
Mi-am cautat si am dat de ceva multumitor la Cheia...

Concluzii ?
  1. Nu trimiteti emailuri la agentii de turism sa va dea oferte - nu folosesc la nimic...
  2. Cautati singuri ofertele pe net - e mult mai rapid ...
   

Post page: http://serviciipeweb.ro/iafblog/2008/05/05/Turism+Si+Email.aspx

Weblog post by 'admin' on 'Turism si email'

Categories:proprii

No comments: