Monday, March 10, 2008

Dilema vecehe si Radio Europa Libera


Lucian MÎNDRUŢĂ Decreţeii la putere!

"Decreţeii sînt în stare de ticăloşii mai mari decît media cetăţenilor, tocmai pentru că presiunea ălorlalţi ne-a făcut de mici competitivi. În liceu, clasele ajungeau pînă la R"

In liceul Caragiale din Bucuresti ajungea pina la T – si se intra cu 2.14. Nu cred ca era competitivitate intre ei si mine , de la mate fizica , pe locurile de la facultate, de pilda...

Si mi-a placut mult:

"Laşitatea e ca şi salteaua-minune: se mulează pe corp şi odihneşte minunat. Problema e unde te trezeşti."

Luca NICULESCU in Soluţia Predoiu e succint:

"Ca urmare, Cătălin Predoiu va trebui să clarifice complicatele raporturi dintre instituţiile care se ocupă de Justiţie, să convingă Parlamentul să voteze legile esenţiale, să reziste inevitabilelor atacuri din anul electoral şi să creeze o atmosferă de încredere. Misiune posibilă?"

Mie imi pare cam imposibila ... dar vom vedea...

Mădălina ŞCHIOPU in Despre Europa liberă, ca în Poiana lui Iocan

"La plecare, aud încă în spatele meu cuvintele obsedante: Ceauşescu, Securitate, partid, hoţi, patrioţi. Aceiaşi demoni pe care nu i-am exorcizat încă."

Care generatia ? Generatia Pro ? Generatia Ipod ?

Un articol bine documentat Tudor Călin ZAROJANU Ce nu se face, dar se face

"Mă opresc aici, nu însă înainte de a mă întreba: ce ziare ori reviste străine citesc oamenii ăştia?(cei care concep stirile, nota mea, A.I.) La ce televiziuni se uită? Unde în lumea asta au văzut ei ca un jurnal TV să dea ştiri despre accidente rutiere curente, despre vecini care se ceartă, despre schiorii amatori care schiază amator sau despre elevii care au copiat la şcoală!?

Nu văd decît un singur răspuns posibil: nu citesc nimic şi nu se uită la nimic."

Post page: http://serviciipeweb.ro/iafblog/2008/03/11/Dilema+Vecehe+Si+Radio+Europa+Libera.aspx

Weblog post by 'admin' on 'Dilema vecehe si Radio Europa Libera'

Categories:dilema;proprii

No comments: