Monday, March 31, 2008

Citate din Saptamina financiara

Doua citate tari din "Saptamina financiara"

Cristoiu :
"Din 1968, de când fac presă, am învăţat că, atunci când mă înjură cineva, îl înjur si eu!"

Groaznica idee... Parca Gandhi spune ca "ochi pentru ochi" inseamna ca am orbi cu totii...


Ionut Balan, Florin Rusu scriu despre salariul minim si invatamint

"Prevederile privind salariul minim îl condiţionează pe tânărul absolvent lipsit de experienţă ca, indiferent cât de mult ar dori să primească o slujbă cu un salariu sub nivelul minim,(sublinierea mea, Andrei Ignat) să nu poată avea acces la un loc de muncă."

Nimic de zis , poate doar sa le doresc celor doi sa aiba copii care sa isi doreasca mult
"o slujbă cu un salariu sub nivelul minim"



Post page: http://serviciipeweb.ro/iafblog/2008/03/31/Citate+Din+Saptamina+Financiara.aspx

Weblog post by 'admin' on 'Citate din Saptamina financiara'

Categories:proprii;ziare

No comments: