Monday, October 29, 2007

dilema veche si CUM AJUNGE CULTURA LA PUBLIC

Iarasi un moto de anvergura:
"A oferi cultura înseamnă a oferi setea, restul va fi o consecinţă". - ANTOINE DE SAINT-EXUPERY

De citit neaparat articolul lui Mircea VASILESCU | Paradisul negocierilor:
" Dar cine spune că proiectul european este unul simplu? "

si cel al lui Andrei PLEŞU | despre A sta la televizor
<<„Te uiţi şi cîştigi!" – suna, acum cîtva timp, un slogan al PRO TV-ului. Cu implicaţia: „cîştigi fără să faci nimic!">>


Luca NICULESCU |  in De ce n-am cerut nimic la Lisabona
se apropie de duritatea clara a lui Ghinea :
"La aproape un an de la aderarea la UE, România nu ştie încă ce vrea. Şi atunci are bunul-simţ de a nu îi deranja pe ceilalţi. Măcar atît."

Sever VOINESCU În căutarea inamicului comun e cinic ( sau , poate, realist?):
"Acum cred doar în trăinicia alianţelor care se bazează pe un singur lucru: un duşman comun"

Mai merita cititi
    Lucian MÎNDRUŢĂ | Drumul greşit
         - am impresia ca, pentru mine ,are o rezonanta asemanatoare cu a fi sau a nu fi...
    Teodor BACONSKY | Înţelegere
         
   


Post page: http://serviciipeweb.ro/iafblog/2007/10/29/dilema+Veche+Si+CUM+AJUNGE+CULTURA+LA+PUBLIC.aspx

Weblog post by 'admin' on 'dilema veche si CUM AJUNGE CULTURA LA PUBLIC'

Categories:dilema;proprii

No comments: