Monday, April 02, 2007

dilema veche si pe mina cu am lasat democratia

Acest "am lasat" face toti banii... deus otiosus...

In Cine moşteneşte electoratul Alianţei? Cristian Ghinea si Alina Mungiu au dreptate:"Alina Mungiu-Pippidi spunea că cine o are pe Macovei la viitoarele alegeri cîştigă electoratul dreptei."

Magdalena Boiangiu citeaza un cinic din International Herald Tribune:
La ce bun să ai puterea, dacă nu o foloseşti pentru a obţine mai multă putere?

Alina Mungiu discuta, cu amaraciune, despre Democraţie pentru nesimţiţi:
"Dacă cineva sub 35 de ani citeşte acest articol şi are timp de dedicat unei activităţi voluntare în interes public, să îmi scrie. Dacă vrea doar să-mi comunice păreri, să nu îmi scrie. Citesc sute de e-mail-uri pe zi şi nu mă mai interesează decît oamenii capabili şi de altceva decît de promovarea propriei cariere."
Daca o puteti ajuta, ajutati-o

Mi-a placut solutia lui Brecht citata de Radu Cosasu:

„Soluţia" lui, Brecht a formulat-o într-un poem scris după 17 iunie 1953, cînd cei din Berlinul de Est s-au revoltat împotriva Guvernului comunist:
După revolta din 17 iunie
Secretarul Uniunii Scriitorilor
A împrăştiat pe Aleea Stalin manifeste
Din care reieşea că poporul
A trădat încrederea partidului
Şi că numai prin muncă îndoită
Ar mai putea s-o recîştige.
Nu ar fi fost mai simplu
Ca Guvernul să suspende poporul
Şi să aleagă un altul?

C. G.(Cristian Ghinea, presupun) face reclama la www.democratiya.com/

Citind articolul lui Andrei MANOLESCU despre Părinţii plecaţi  nu m-am putut impiedica sa ma gindesc la mine, care sunt plecat 10 1/2 ore pe zi(minim : 8 1/2 ore servici, 1 ora dus, 1 ora intors) de acasa... si doar simbata duminica ma revansez fata de copiii mei




Post page: http://serviciipeweb.ro/iafblog/2007/04/02/dilema+Veche+Si+Pe+Mina+Cu+Am+Lasat+Democratia.aspx

Weblog post by 'admin' on 'dilema veche si pe mina cu am lasat democratia'

Categories:dilema;proprii

No comments: