Monday, April 16, 2007

dilema veche si MUNCITORI FĂRĂ FRONTIERE

Cam dezamagitoare- dar , in definitiv, si eu NU am scris despre experienta mea cu plecatul in calitate de inchiriat al unor companii de IT.
Andrei Plesu scrie un articol bunut despre Jung - dar eu ma intreb acum, ca si atunci cind am citit despre carabus: chiar exista o inteligenta superioara care vrea sa aranjeze lucrurile?Sau gasim noi aranjamente unde nu sunt ? Oricum, il sfatuiesc sa citeasca articolul lui Sever Voinescu

Articole bune de citit:

Mircea VASILESCU | Europa dumitale
Nu suspendăm preşedintele. Amînăm Crăciunul


Cristian GHINEA | cetatea de scaune
Cum ne apucă greşit mîndria naţională


Cătălin GHIŢĂ
Mita ca reflex al unui popor colonizat



Post page: http://serviciipeweb.ro/iafblog/2007/04/17/dilema+Veche+Si+MUNCITORI+F%c4%82R%c4%82+FRONTIERE.aspx

Weblog post by 'admin' on 'dilema veche si MUNCITORI FĂRĂ FRONTIERE'

Categories:dilema;proprii

No comments: