Tuesday, July 01, 2008

concediu in turcia

si a fost concediul in turcia la un all inclusive
aventuri

    M.  a fost internat in spital ( Budimex, Medlife) - in aceeasi zi cu plecarea am avut externarea
   
    A. a inceput sa tuseasca ... dar pina la urma a fost OK
   
    In prima zi m-am simtit rau dupa prajitura de la Tarom - de pina seara nu am putut sa ma misc din pat. A doua zi M. s-a internat la spital din aceeasi cauza - el nu mai putea sa manince sa bea si varsa tot - la spital perfuzie cu glucoza/sare
   
    La turci la spital e OK  -daca vorbesti rusa. M-am inteles cu asistentele prin semne ... ca engleza ioc

    Doctorul i-am recomandat orez si mincare dietetica ... Prima oara i-au adus exact ce mi-au adus si mie... si nu i-am dat. Cind a vazut doctorul s-a suparat si el ... Apoi seara i-a recomandat biscuiti cu banane ... I-au adus biscuiti sarati (dupa parerea mea, nepermisi) si suc de cappy - sigur nepermis... I-am spus alauia de la catering "bananas" - ala "bananas ioc" ... Era sa il string de git ... noroc ca a venit o asistenta ... si i-au adus pina la urma 1 banana

    Altfel - totul super OK . Mincare variata, bautura, piscina , topogan cu apa, mare, petreceri seara ( inclusiv pentru copii ... dar in rusa...)


O poza aici

Post page: http://serviciipeweb.ro/iafblog/2008/07/01/concediu+In+Turcia.aspx

Weblog post by 'admin' on 'concediu in turcia'

Categories:proprii

2 comments:

Eemas said...

cum a fost in turcia?

Eemas said...

cum a fost in turcia?