Sunday, February 17, 2008

Doom film, Dosbox, doom1 si doom2

Dupa ce am vazut DOOM filmul  m-am apucat din nou de Doom 1 si Doom 2  (Doom 3 e mult prea inteligent pentru mine ... trebuie sa citesti si sa intelegi tot felul de chestii ...)

DOOM filmul   e relativ OK - pentru cineva care a jucat nopti si zile la rind Doom.Pentru un joc in care doar impusti si deschizi usi, DOOM filmul iti prezinta "inceputurile" - cum de a devenit eroul din Doom cine este ... Dragut -desi pe alocuri prea intunecat...

Oricum, ziceam ca m-am apucat de Doom 1 si Doom 2 care, din cind in cind , imi crapau...

Dupa ce am incercat cu succes aproximativ  DOS/32 Advanced DOS Extender  ( Doom2 se misca in ralanti ...) am gasit DosBox - free , open source  si super bun

Configurare : un singur bat in care scrii
<cale_>\dosbox  <cale>\Doom2.exe -exit -fullscreen

Super OK!

Si, daca suntem la jocuri, singurul joc pentru care mai am pasiune este  Starcraft ( cu cele 2 versiuni : Starcraft si Starcraft Expansion Set -- Brood War )

Am uitat demult de PacMan,Dyna, Carmen, Heretic, Kegg, Tim si Prince of Persia ...

Ca de obicei, voi ce jocuri preferate aveti ? Mai le jucati ? Mai le puteti juca ? Ce ati jucat in anii cind v-ati luat prima data PC ?

Post page: http://serviciipeweb.ro/iafblog/2008/02/17/Doom+Film+Dosbox+Doom1+Si+Doom2.aspx

Weblog post by 'admin' on 'Doom film, Dosbox, doom1 si doom2'

Categories:proprii;joc

No comments: