Monday, June 04, 2007

dilema veche si CUM AJUNGE UE LA SATE

Ramona Craciu scrie la Rubrica cititorilor despre cum vede lumea diferenta un barbat care inseala si o femeie care inseala...I-as recomanda sa faca si diferenta intre cum vede o femeie ca a inselat alta (il iubea sincer,e o tragedie, e o dragoste ca in filme) si cum vede o femeie ca a inselat un barbat( porcul ala, ea avea grija de el....)

Andrei Plesu scrie in După referendum
"Traian Băsescu are obiceiul să cîştige toate războaiele pe care le poartă cu ceilalţi. În schimb, pierde toate războaiele pe care le poartă cu sine. E mereu învins de propria sa natură." As cita tot articolul, dar cred ca mi-e interzis sa o fac...
Cu ocazia asta trebuie sa imi cer scuze: Am crezut si eu prostia aia de pe blog-ul Ioanei Avadani ca Basescu poate sa fie demis cu 1/2 din vouri contra, dar nu confirmat....
Se potrivea mai ales cu propriile mele convingeri despre PSD....



Mircea Vasilescu in Zece mii la miting, trei la cinema
"Tocmai asta mi se pare „reprezentativ pentru România": felul în care instituţiile statului încearcă să „ia caimacul" succeselor individuale. Ani întregi, de cîte ori venea vorba despre rezultatele olimpicilor români ori de tinerii români cu studii strălucite la Harvard, ne-am îmbătat cu vorbe despre „valoarea sistemului de învăţămînt românesc", făcîndu-ne că uităm esenţialul: rezultatele acelor tineri au fost posibile tocmai datorită faptului că s-au pregătit „în paralel", în afara sistemului, şi datorită vocaţiei lor individuale"


In rest articole care nu depsesc nivelul mediu al asteptarilor...Interesante, dar care pot fi uitate dupa 1 zi

Post page: http://serviciipeweb.ro/iafblog/2007/06/05/dilema+Veche+Si+CUM+AJUNGE+UE+LA+SATE.aspx

Weblog post by 'admin' on 'dilema veche si CUM AJUNGE UE LA SATE'

Categories:dilema;proprii

No comments: