Wednesday, December 06, 2006

2006-12-06 impresii


  1. In tramvai : "Doua servetele la 5000" - cit naiba cistiga vinzatorul asta?
  2. Cite sinecuri in RO- "grup de dialog social al guvernului" undeva linga Liceul I.L.Caragiale ... Ce naiba face, practic?
  3. Catavencu si Dragos Manac a inceput sa ma enerveze cu rubrica FiatLinux
          Citate :
  • "Tineti minte asta si folositi Linux: este cel mai sigur sistem de operare"
      • Pentru utilizatorul obisnuit NU CONTEAZA care e cel mai sigur ... conteaza care e cel mai EFICIENT. Tin minte ca , acum vreo 5 ani, parca, am instalat RedHat care venea pe CD de la Teora - si mi-a trebuit 1 saptamina sa configurez placa de sunet. Am fost extrem de mindru dupa aceea - si probabil ca asta-i sentimentul pe Linux :EU am reusit sa configurez. Dupa care mi-am dat seama ca in saptamina aceea putea m asculta muzica linistit - sau face orice altceva - instalind Windows in 1 ora ...
      • Cine spune ca e sigur ? Pentru desktop, XP e sigur... iar pentru servere, W2003 competitioneaza de la egal la egal la securitate. Da , de acord, la pret e diferit.
  • "Sub Linux nu exista virusi"
      •  Intr-adevar, nu exista asa de multi ca la Windows- si din cauza de eficienta <hackereasca>. Daca vreodata o sa ajunga Linux la fel de folosit ca desktop ca si Windows, sunt sigur ca o sa se creeze si pentru Windows.
Nu mai am articolul de data trecuta(si nici nu am chef sa imi dau adresa de email doar ca sa consult colectia la www.catavencu.ro), cu o la fel de mare idiosincrazie fata de Windows.Ma rog, parerea lui ... Stau sa ma gindesc daca nu ar trebui sa fac un contraeditorial la fiecare editorial al lui
Altfel, blog-ul lui e interesant
  ;

Post page: http://serviciipeweb.ro/iafblog/2006/12/06/20061206+Impresii.aspx

Weblog post by 'admin' on '2006-12-06 impresii'

Categories:de zi cu zi;discutii;proprii

No comments: