Friday, October 20, 2006

dilema Bienala de la Venetia

Ce mi-a placut:

Cristian Ghinea despre excluderile din PNL:
"Un partid nu este o organizaţie în care preşedintele îşi angajează nişte membri (mă rog, cu excepţia PNG) şi aceştia prestează o muncă. Un partid e o asociaţie de oameni care se adună voluntar pentru un scop comun."
(si mie mi se parea ca prea taie si spinzura Tariceanu in partid... si nu (rpea)auzisem de el inainte de a fi prim ministru -dar a tacut si a facut)

Lucian Mandruta :
„Un ziarist mai scump ar trebui să fie un jurnalist mai puternic" – îmi suflă un amic inginer. Ar fi bine să fie aşa. Însă cei mai scumpi ziarişti români au dovedit, în anii trecuţi şi uitaţi, că doar preţul e mare – nu şi caracterul. Luaţi-o şi ca pe o mea culpa, dacă tot e nevoie, din cînd în cînd, să dăm şi nume..."
(aluzia la Antena 1 si Voiculescu e prea evidenta ca sa mai fie comentata)

Teodor Baconsky pe care l-a enervat, ca si pe mine, intreruperea lui Liiceanu si Plesu pentru niste fotbalisti de la Reak

Iar Turcescu e pur si simplu delicios cu dilema a la Caragiale in privinta sanatatii "pentru a trai sanatos, ai nevoie de bani. Pentru a avea bani, renunti, in buna masura , la viata.De unde si clasica dilema: banii sau viata?"




Post page: http://serviciipeweb.ro/iafblog/2006/10/19/dilema+Bienala+De+La+Venetia.aspx

Weblog post by 'admin ' on 'dilema Bienala de la Venetia'

Categories:proprii

No comments: